Պատվերի քաղաքականություն


1. Առարկա և կիրառման ոլորտ

Այս Պատվերի քաղաքականությունը սահմանում է մեր կայքում պատվերների ձևակերպման, վճարման, առաքման, վերադարձի և երաշխիքային սպասարկման կարգը։ Քաղաքականությունը կիրառվում է բոլոր պատվերների նկատմամբ, որոնք կատարվում են առկա ապրանքների համար։

2. Պատվերի ձևակերպում և հաստատում

Պատվերը համարվում է գրանցված միայն այն դեպքում, երբ հաճախորդը ստացել է մեր կողմից ուղարկված պատվերի հաստատման (Order Confirmation) նամակը։

Պատվերը երկու կողմերի համար ձևակերպված է համարվում այն պահից, երբ հաստատումն ուղարկված է և վճարումն ընդունված է։

Հաճախորդը պարտավոր է ապահովել ճիշտ կոնտակտային տվյալների ներկայացումը՝ հասցե, հեռախոսահամար և էլ․ փոստ։

3. Վճարում և գներ

Վճարումները կատարվում են polararmenia.am կայքում հասանելի վճարային համակարգերի միջոցով և ենթակա են մեր Վճարում (link) բաժնի պայմաններին։

Պատվերի պահին կայքում նշված գինը համարվում է անփոփոխ՝ բացառությամբ առաջացած տեխնիկական սխալների դեպքում։ Տեխնիկական սխալի դեպքում մենք կարող ենք առաջարկել նոր գին կամ չեղարկել պատվերը՝ ապահովելով ամբողջական վերադարձ։

Եթե ապրանքը հնարավոր չէ առաքել, ապա գնորդին կվերադարձվի ամբողջական գումարը։

Բոլոր գները ներկայացված են ՀՀ դրամով և ներառում են ԱԱՀ։

4. Առաքում և մատակարարում

Առաքումն իրականացվում է մեր Առաքում և վերադարձ (link) բաժնի պայմաններով։

Առաքման ժամկետները հաշվարկվում են պատվերի հաստատումից հետո և կախված են առաքման ձևից ու հասցեից։

5. Չեղարկում և վերադարձ

Հաճախորդը կարող է չեղարկել պատվերը մինչև այն պահը, երբ ապրանքը նշվել է որպես առաքված։ Չեղարկումը կատարվում է անձնական էջից՝ ընտրելով համապատասխան տարբերակը։

Վերադարձները և փոխանակումները իրականացվում են մեր Առաքում և վերադարձ (Link) բաժնի համաձայն։

Վերադարձի գումարները փոխանցվում են մինչև 10 աշխատանքային օրում՝ հաշվի առնելով վճարային միջնորդների և բանկերի ընթացակարգերը։

6. Երաշխիք և թերություններ

Ապրանքների երաշխիքային սպասարկումը կատարվում է մեր Երաշխիքային սպասարկման պայմաններ (link) բաժնի համաձայն։

Ապրանքի վերադարձը 14 օրվա ընթացքում համաձայն ՀՀ օրենքի, Վերադարձը իրականացվում է գնորդի հաշվին, և եթե ուղարկվում է սուրհանդակային ծառայության միջոցով ընդունման հիմք է ընդունվում, սուրհանդակային ընկերությանը փոխանցելու օրը։

7. Պատասխանատվության սահմանափակում

Մեր պատասխանատվությունը որևէ պարագայում չի գերազանցում տվյալ պատվերի արժեքը։

Մենք չենք կրում պատասխանատվություն անուղղակի։

Սահմանափակումները չեն վերաբերում այն իրավունքներին, որոնք պարտադիր են ՀՀ օրենսդրությամբ։



8. Անվերահսկելի ուժի գործոն (Force Majeure)

Մենք չենք կրում պատասխանատվություն այն դեպքերում, երբ պատվերի չկատարման կամ ուշացման պատճառ են հանդիսանում մեր վերահսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքները (բնական աղետներ, պատերազմ, պետական սահմանափակումներ, համավարակ և այլն)։

9. Տվյալների պաշտպանություն

Հաճախորդի տվյալների հավաքագրումն ու մշակումն իրականացվում է մեր Գաղտնիության քաղաքականություն (link) բաժնի համաձայն։

10. Փոփոխություններ

Մենք կարող ենք փոփոխել այս քաղաքականությունը առանց նախնական ծանուցման։ Փոփոխությունները չեն ազդում արդեն հաստատված պատվերների վրա։

11. Համաձայնություն

Հաճախորդը պատվերը կատարելով և նշելով համաձայնության դաշտը checkout էջում՝ ընդունում է այս Պատվերի քաղաքականության պայմանները։




Դեպի սկիզբ